Dagens namn: Per
arrow -fakta och betyg Pris: 229 900 kr, inkl bl a dubbla krockkuddar, sidokrockkuddar och…
arrow -fakta och betyg Pris: 232 900 kr, inkl bl a dubbla krockkuddar, sidokrockkuddar och…
arrow Jag skrev en gång om Mazda 626 att klockan i bilen till all förvåning bara gick och gick.
arrow Nya Mazda 6 kommer farande som en frisk vind från östern. Känsla
arrow Generellt sett erbjuder mellanklassbilarna i dag hög säkerhet. De har bra väghållning, krocktåliga karosskonstruktioner…
arrow Vad önskas – rymligt baksäte eller jättelikt bagage? Mazda 6 är något av en jätte i båda avseenden. Utrymmen
arrow Mazda 6 får bakläxa för dålig ljud- och fjädringskomfort. Det beror delvis på att man har valt låga 45-profildäck.
arrow Låt oss säga det med en gång: Mazda 6 är kul att köra. Att köra
arrow Prisbilden på mellanklassarna är spridd. Att äga
arrow Mazda har bytt strategi, borta är präktighet och tristess. Nya Mazda 6 har fått fräsig look och vältrimmade muskler.
arrow Ford brukar bygga stora leksaker för män. Tonka är inget undantag. Med den är man störst i sandlådan.
arrow Att bygga världens finaste lyxbil var en utmaning, men inget problem, ansåg doktor Ferdinand Piëch.
arrow Hastighetsmätarnålen passerar 295 och närmar sig 300 kilometer i timmen, då svänger långtradaren ut i vänsterfilen ett…
arrow GTI-klassen har fått tillökning: Ford Focus RS gör entré. En riktigt blixtrande kvick, tuff typ.
arrow Efter de stora stadsjeeparna kommer nu de lite mindre. Lagom rymliga och sådär lagom dyra.
arrow Det började anspråkslöst med Suzuki Vitara. Sedan jäste det till Grand Vitara.
arrow En är klart rymligast. En annan är snålast. Och den tredje ger bäst ekonomi. Men vilken är vilken?
arrow Äntligen SM i mellanklass: nya Saab 9-3 mot Volvo S60. En prestigeladdad fajt mellan två bra bilar. Vem som vann?
arrow Pris: 292 500 kronor inklusive bland annat förar- och…
arrow Pris: 249 900 kronor inklusive bland annat…
<
1
...
59
60
61
66
>