Hitta.se prisat
Uppdaterad 2011-03-09 | Publicerad 2007-11-15
”Hitta.se har gjort en jäkla resa de sista åren”
Hitta.se prisades på torsdagskvällen under eventet SIME i kategorin ”Bästa internet-strategi”.
– Det är fantastiskt kul, säger Jan Prokopec, affärsutvecklingschef på Hitta.se.
Hitta.se tävlade mot Ottoboni Group och Stardoll i sin kategori och kunde avgå med segern.
– Hitta.se har gjort en jäkla resa de sista åren och det här var ett fint kvitto på det, säger Jan Prokopec.
– Det visar väldigt bra hur starka Aftonbladet- och Schibstedkoncernen är när man hjälps åt att driva verksamheter, säger han.
Hur ska ni fira?
– Det blir nog en inte alltför tidig kväll, tillsammans med kollegerna på Aftonbladet och Schibsted, säger Jan Prokopec.
Aftonbladet var nominerat i kategorin ”Bästa online-kampanj” för sin klimatsajt ”Klimathotet - gör något nu!”, men blev slaget av Valve Branding / Bob Helsinki.