Läsarna rasar mot bredbandsbolagen
Fakturorna obegripliga
Uppdaterad 2011-03-11 | Publicerad 2008-03-31
Fakturorna är så obegripliga att till och med Telias vd gjorde ett uttalande för en tid sedan att han själv inte förstod fakturan.Arne
Jag hade visst betalat
Jag fick ett brev från inkasso för nån månad sedan, då hade Comhem påstått att jag inte betalt en räkning, vilket jag hade!
Ida & Johan
Vill ha ursäkt av Telia
Hej, jag har tyvärr drabbats av flera problem med Telia under 2007. Telias försumlighet har kostat mig åtskilliga tusenlappar vilket jag vill ha en ursäkt och ersättning för.
Mvh Annelie Jakobsson
Behandlar kunderna illa
Hejsan, är ni intresserade av hur illa Tele2 behandlar sina bredbandskunder, får ni gärna kontakta mig. Jag har kämpat i 10 månader med Tele2 nu.
Nonchalans och okunniga tekniker.Hälsningar Carina
Kan inte koppla upp mig
Tele2 har annonserat och sålt bredband via 3G-nätet. Nätet ligger nu nere sedan några dagar och man kan inte koppla upp sig.Håkan
Jag beställde bredband för fyra månader sedan
Det har nu gått fyra månader sedan jag beställde mitt bredband och dom har fortfarande inte varit här. Hur kan ett stort företag som Bredbandsbolaget ha sånt kundförakt eller är dom bara helt inkompetenta?
/Missnöjd kund
Leverantören håller inte vad de har lovat
Hej!
Vi bor på landet och skulle byta bredbandsleverantör. Nu var ju detta inte så enkelt som man kan tro. Vi har fått besked om att vårt nya bredband efter bytet kommer att bli inkopplat 05-04. Man känner sig otroligt grundlurad av leverantören som lovar att man inte skall få något glapp i anslutningen om man går över till dem. Att de sedan inte kan hålla något av vad de har lovat känns otroligt frustrerande.
Håkan
Jag har försökt få kontakt i flera dagar
Det går inte att få kontakt med Comhem på 0771-55 00 00. Jag har försökt i flera dagar. De kan fan ta sig på deras kundtjänst! Testa med mitt kundnummer: xxxxxxxx. Jag vill uppdatera mitt bredband, men det går inte.
/Christian