Sverigebilden i coronatider
Sverige håller skolor och samhällen öppna under coronakrisen, medan merparten av världens länder stängde ner helt. Det har väckt uppmärksamhet i omvärlden och det talas flitigt om vårt land i utländsk media. Hur kan den svenska strategin påverka bilden av Sverige som land? Det pratar vi om i det här avsnittet av Aftonbladet Daily. Gäst: Anna Rudels, kommunikationschef på Svenska institutet.Programledare: Jenny Ågren.
TORSDAG 30 APRIL 2020
Alla Aftonbladets podcasts
A-A
A-A
F-J
L-M
M-N
P-S
S-S
S-S
S-T
OM AFTONBLADET
Tipsa oss: SMS 71 000. Mejl: tipsa@aftonbladet.se
Tjänstgörande redaktörer: Love Isakson Svensén, Alex Rodriguez och Fred Balke
Chefredaktör, vd och ansvarig utgivare: Lotta Folcker
Stf ansvarig utgivare: Karin Schmidt, Martin Schori och Magnus Herbertsson
Redaktionschef: Karin Schmidt
Jobba på Aftonbladet: Klicka här
OM AFTONBLADET